Expose Mistik: Alamat Pusat Perubatan Islam

Oleh: Ahmad Fazlan Shah Abd Rahman

Harapan kami agar semua peminat rancangan Expose Mistik akan terus melekat di Astro Prima kerana tiada apa yang lebih menggembirakan kami selain daripada mengetahui yang rancangan ini memberi manfaat kepada para semua penontonnya.

USTAZ HUSIN JUSOH

PUSAT RAWATAN ISLAM DARUSSYIFA

2213-D, KAMPUNG MAJU JAYA, JOHOR BAHRU, JOHOR

TEL : 019 – 7643034

USTAZ AZIZI MISBAH

PUSAT RAWATAN ISLAM GSHAHMISTERI

NO. 42, JALAN ITHNIN MAAROF, TAMAN LIAN SENG,

86000 KLUANG, JOHOR.

TEL : 016 – 749 5801

USTAZ MOHD HADI AHMAD TALHAH (PENGERUSI)

PUSAT PERUBATAN ISLAM DARUSSALAM MALAYSIA

LOT 4463, LORONG PENGHULU, GOMBAK SETIA,

53100 KUALA LUMPUR,

TEL : 03-6188 1789


USTAZ MOHD SUHAIMI ROZALI

PUSAT RAWATAN ISLAM DARUL RUQIYYAH

NO 15, JALAN 3D/6, TAMAN SETAPAK INDAH, SETAPAK,

KUALA LUMPUR.

TEL : 019-269 1525

USTAZ DR HAJI JAHID HAJI SIDEK

PUSAT RAWATAN ISLAM MANARAH

LORONG BERINGIN, BATU 17, 48050 KUANG, SELANGOR.

TEL : 019-384 5666

USTAZ ABDUL MAJID HASSAN

PUSAT RAWATAN ISLAM NUR EHSAN

LOT 2894, LORONG BERINGIN, BATU 17, 48050 KUANG SELANGOR.

TEL: 017-364 6461

USTAZ MALEK LADZIM

PUSAT RAWATAN TERAPI AL-QURAN DARUL HIKMAH

NO 17, TAMAN PULAI JAYA, KILOMETER 5, JALAN LANGGAR,

05460 ALOR STAR, KEDAH

TEL : 019-471 5253

UST MOHD SYAKIR MOHD EZMI

PUSAT RAWATAN AL-SYAKIRIN

LOT 195A LORONG HALBA, KG BAKAR KAPOR

08000 SG PETANI, KEDAH

019-5661848

USTAZ MOHD KHAIREY SAUDI.
LOT 5756 SIMPANG 4
TAMAN ADABI
KG BANGOL,
17500 TANAH MERAH
KELANTAN
012-3603488

Untuk sebarang kemusykilan dan untuk pertanyaan masalah, sila ajukan kepada saya di dalam blog ini.

About these ads

About massa121

Be a Creative Thinker....
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

26 Responses to Expose Mistik: Alamat Pusat Perubatan Islam

  1. hana says:

    perubatan tradisional boleh mengubati nya x?

  2. nabila says:

    bole sy tau di mana sy bole bjumpa pusat rawatan islam darussyifa y dekat dengan klang…?

  3. Hazlaili says:

    Assalamualaikum,

    Saya ingin mendapat rawatan atau temujanji terlebih dahulu dengan Ustaz Khairey Saudi atau pun mana2 Ustaz yg boleh membantu saya dalam menyelesaikan masalah yang saya alami. Saya tidak keruan dan amat memerlukan rawatan Islam ini. Bagaimanakah caranya?

    Terima Kasih.

  4. Yon says:

    Untuk makluman semua, PUSAT PERUBATAN AS SYAKIRIN merupakan pakar dalam bidang Mengubati Penyakit Misteri Kronik Mistik/Pagar Diri/Pagar Rumah/Kerasukkan Makhluk Halus/Saka Keturunan/Urutan Traditional/Perubatan dari Herba Akar Kayu/keserasian Pasangan/Menguji Ketulinan Barangan Mistik dan Pelbagai Perkara yang bersangkutan dengannya/Para-Normal dan Abnormal

    Kini, PUSAT PERUBATAN AS SYAKIRIN beroperasi sepenuhnya dia alamat;
    No.746A, Lorong Bandar Mutiara
    08000 Sungai Petani, KEDAH
    Ustaz Syakir – 019 566 1848

    Cawangan SELANGOR – Ustaz Syamli – 013 266 2454

  5. salmah says:

    salam.xde rawatan ni kat perak ke

  6. mimie says:

    saya mempunyai adik yg mengalami sakit misteri iaitu dia suka mengamuk nak merosakkan barang2 dlm rumah dan memukul org, keluarga semua takut utk menghadapinya tp sifat dia memang sgt berlainan dgn budak2 biasa, sy nak tya adakah blh di buat rawatan secara jarak jauh atau pesakit perlu ada utk sesi pemulihan krn dia berada di KL

  7. mimie says:

    saya ingin buat temujanji dgn ustaz khairey , sy tinggal di pasir mas kelantan, boleh ke bgtahu masa rawatan dilakukan?

  8. mj says:

    terima kasih kpd tuan punya blog nie….

  9. erwan says:

    assalam…sy nak tanya, ada tak pusat perubatan islam kat area rawang???

  10. Yana says:

    Assalam sy nak tau tmpt yg trdkt dgn sy utk brubat.. sy menetap di bndr tasik selatan kl..

  11. Mohd Roselee says:

    Assalammualaikum,

    Dimana saya boleh mendapatkan details perawat dan telefon Perawat untuk Pengubatan Islam di Kelantan dan Terengganu.

  12. azizah says:

    boleh dapat no tel dan alamat ustaz di melaka

  13. Nur says:

    Salam,
    Saya nak tanya..berapa bayaran yang di kenakan untuk perawatan yang di lakukan.

    Terima kasih

  14. kasih says:

    salam.sy musykil dgn beberapa cara perubatan penyakit misteri(saka,sihir,dll). contohnya, semasa sesi rawatan, perawat merawat pesakit dengan bantuan makhluk halus. perawat berkenaan akan menyuruh atau meminta pesakit tersebut berbuat sesuatu untuk memulih sakit yg di alami. semua arahan itu telah dikhabarkan oleh makhluk halus yang menjadi peneman perawat berkenaan. makhluk halus itu jugalah yg meniup air penawar pesakit berkenaan. soalan sy, adakah rawatan ini bertentangan dgn islam? adakah ini syirik? apakah kesan terhadap pesakit sekiranya meminum air yg d tiup oleh makhluk halus itu?

    • massa121 says:

      adakah rawatan ini bertentangan dgn islam?
      Jawapan: sudah tentu bertentangan dengan Islam. seeloknya, cari pengamal perubatan Islam yang menggunakan ayat-ayat ruqyah untuk merawat pesakit.

      adakah ini syirik?
      Jika kita percaya dengan apa yang dilakukannya, maka sudah tentu syirik.

      apakah kesan terhadap pesakit sekiranya meminum air yg ditiup oleh makhluk halus itu?
      tidak ada kesan apa-apa, sebaliknya percaya ia adalah tawakal untuk sembuh, dan yang penting, kuatkan dalaman diri dengan solat 5 waktu, dan bacaan al-quran.

  15. kasih says:

    adakah bayaran telah di tetapkan untk setiap rawatan?atau sumbangan ikhlas pesakit?contoh,menghalau jin atau saka dalam badan seseorang.

    • massa121 says:

      sebenarnya, tidak ada bayaran tetapan. yang menjadi norma kebiasaan adalah sumbangan perkhidmatan ikhlas sahaja. terpulang pada masing2 untuk menilai setiap pusat rawatan.

  16. Mai says:

    Anak saya mengalami masaalah ketagihan cyber cafe yg kritikal, bole ke ustaz tolong?

  17. Ahmad Zailani says:

    assalamualaikum…saya nak Tanya ustaz, ayah saya selalu mengalami sakit kepala dan bisa-bisa terasa macam kepala dia kena cucuk seperti jarum. selain itu, ayah saya juga mengalami kudis-kudis yang bernanah di kepalanya juga. jadi, dapatkah penyakit ayah saya di ubati??

  18. zulaiha abd kadir says:

    salam ustaz, saya sedang mengalami susah tidur lebih kurang setengah bulan. perkara ini berlaku sewaktu saya baru nak lelapkan mata. rasanya seperti dikejut di bahawa tangan, kepala, paha dan kaki. kejadian ini berlaku sewaktu tidur sahaja. pernah ada ustaz datang ke rumah untuk ubatkan saya dan sakitnya datang sekejap dan lepas tu terus tidur tapi baru-baru ni saya tak tidur langsung, harap ustaz dapat tolong saya

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s