JOM MAKAN2-JALAN2

Jom Makan

 

Entry ini bukan nak cerita pasal program Jalan-Jalan Cari Makan TV3. Eh, terasa lapar pula bila saya tulis pasal makan.

Setiap hujung minggu, pasti saya akan bawa keluarga makan diluar, sekadar untuk luangkan masa dengan anak-anak. Dan yang pasti, sudah tentu orang rumah sering bertanya nak makan apa dan di mana.

Lantas, saya pun membalas jawapannya dengan soalan yang sama. Masing-masing mati akal. Nak makan fastfood McD atau KFC atau Pizza atau Burger King? Itulah menu rutin 2 kali setahun. Bukan elok pun fastfood untuk anak-anak, kalau berminggu-minggu melantak.

Saya google di Internet lalu terjumpa blog Jom Makan2-Jalan2. Informasi yang diberi oleh penulis blog tersebut, cukup membantu saya dalam mencari lokasi makan yang sedap lagi menarik.

Lain kali, kalau nak rancang makan di lokasi mana, boleh layari blog tersebut di http://makan2jalan2.blogspot.com/

 

DEMI MASA: Aku Seorang Rakyat Malaysia nak Jalan-Jalan Cari Makan dengan penulis blog tersebut. Siapa nak ikut? Heheheh

About massa121

Be a Creative Thinker....
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to JOM MAKAN2-JALAN2

  1. yana says:

    makan….
    makan untuk hidup atau hidup untuk makan?

Leave a Reply

